توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه تخصصی آلفا کیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتی‌که هر زمان در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است..

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

 

مشتری موظف است در هنگام ثبت‌نام و یا ثبت سفارش، مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس (تلفن همراه و تلفن ثابت با پیش شماره شهرستان) و آدرس و کد پستی کامل خود را با کیبورد فارسی به‌دقت وارد کند. همچنین ايميل و شماره تماس ثبت‌شده می‌بایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت. بدیهی است درصورتی‌که اطلاعات مندرج در حساب كاربري مشتری صحيح نباشد، ‌مسئولیت هرگونه ناهماهنگی درروند ارسال سفارش، شامل (و نه محدود به) تأخیر، گم‌شدن و یا برگشت سفارش بر عهده مشتری بوده و هرگونه به ضرر و زیان احتمالی، متوجه کاربر خواهد بود..

خاطرنشان می‌گردد این فروشگاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند..

 

با توجه به اینکه فروشگاه تخصصی آلفا کیت، یک فروشگاه آنلاین می‌باشد، هنگامی‌که شما از خدمات آن استفاده می‏‌کنید و یا سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به‌صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و درصورتی‌که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه به‌صورت الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد..

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

 

 

کلیه قیمت‌های مندرج در سایت به‌روز و صحیح می‌باشد.

همچنین در صورت تغییر قیمت‌ها، سفارش‌هایی که قبل از تغییر قیمت ثبت و پرداخت ‌شده‌اند مشمول قیمت‌های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج‌شده باشد.

 

 

ارسال سریع و دقیق سفارش‌ها منوط به ثبت و تکمیل سفارش در وب‌سایت فروشگاه می‌باشد. ازاین‌رو ثبت سفارش تلفنی خارج از حیطه اختیارات فروشگاه خواهد بود. شایان‌ذکر است به سفارش‌ها ثبت‌شده بدون تکمیل مراحل پرداخت و رسیدن به وضعیت «پرداخت تائید شده» (پرداخت به هر نوع که در فروشگاه قیدشده باشد) رسیدگی نمی‌گردد.

 

 

 

 

سفارش‌ها در شرایط عادی حداکثر طی یک روز کاری پس از تکمیل سفارش پردازش می‌گردند؛ در این حالت وضعیت سفارش به «در دست اقدام» تغییر می‌کند. این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری، احتمال افزایش به دو یا سه روز کاری را خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریق ارتباطات الکترونیک به اطلاع مشتری خواهد رسید. زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارش‌ها ثبت‌شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين می‌شود، ارسال می‌گردد و هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها بر عهده مشتری می‌باشد. هزینه بسته‌بندی به نسبت تعداد ردیف کالای خریداری‌شده، به هزینه ارسال اضافه گشته و در مرحله پرداخت به مشتری اعلام می‌گردد.

با توجه به اینکه تمام مرسولات بیمه می‌شوند، تمام مسئولیت‌ها و آسیب‌های احتمالی در حین حمل بر عهده طرف قرارداد حمل کالا بوده و هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی، در حد توان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.

هزینه‌های حمل سفارش‌ها به عهده مشتری می‌باشد. انواع روش‌های حمل در مرحله ثبت سفارش نمایش داده‌شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می‌باشد.

هزینه اخذشده برای ارسال با پست، به‌صورت متوسط محاسبه‌شده و در دو مبلغ ثابت برای پست پیشتاز و سفارشی به هنگام انتخاب شیوه ارسال به مبلغ پرداختی اضافه می‌گردد که شامل هزینه ملزومات بسته‌بندی و هزینه پستی می‌باشد که بدون در نظر گرفتن وزن مرسوله محاسبه شده است. روش ارسال با باربری (تحویل به اتوبوس‌های بین‌شهری) شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به شرکت باربری بوده و این فروشگاه اطلاع دقیقی از هزینه‌های حمل کالا ندارد. ارسال با تیپاکس تنها به شهرهایی که دفتر تیپاکس در آن‌ها فعال می‌باشد مقدور خواهد بود. همچنین امکان اضافه شدن هزینه بسته بندی برای هر سفارش نسبت به تعداد اقلام آن وجود دارد.

پس از ارسال وضعیت سفارش به «جمع آوری شده» تغییر می‌کند. درج کد رهگیری و شماره بارنامه مرسولات، یک روز کاری پس از ارسال انجام خواهد یافت که پس‌ازآن وضعیت سفارش به «حمل شد» تغییر خواهد کرد.

به همراه تمامی سفارش‌ها یک نسخه برگ خرید مهردارارسال می‌گردد که در بردارنده اطلاعات خریدار مطابق آنچه در قسمت مربوطه حساب کاربری تکمیل نموده است، خواهد بود. بدیهی است پس از پردازش سفارش، امکان تغییر اطلاعات برگ خرید، تقسیم برگ خرید به چند بخش و نیز امکان صدور مجدد برگ خرید فراهم نخواهد بود. فایل الکترونیکی (فاقد مهر) برگ خرید قابل دانلود است

 

 

پرداخت مبلغ سفارش به صورت پرداخت آنلاين مقدور می‌باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل‌مشاهده است. سریع‌ترین و امن‌ترین روش پرداخت به‌صورت آنلاین می‌باشد.

 

 

تمامی سفارش‌هایی که تکمیل‌شده و به وضعیت «پرداخت تائید شده» رسیده باشند، در اسرع وقت پردازش شده و به وضعیت «در دست اقدام» تغییر وضع می‌دهند. این وضعیت نشانگر شروع عملیات جمع‌آوری سفارش می‌باشد. هرگونه تغییر در اقلام سفارش و یا اضافه شدن سفارش جدید، تنها در این مرحله و در صورت هماهنگی با دفتر فروش تبریز امکان‌پذیر خواهد بود.

 

پس از خروج بسته‌ها از انبار و تحویل سفارش به شرکت حمل کالا (پست، تیپاکس، باربری) و یا بخش تحویل سفارش‌ها حضوری، وضعیت سفارش به «جمع‌آوری شده» تغییر می‌یابد. بدیهی است هرگونه تغییر در محتویات سفارش در این مرحله امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

 

دقت داشته باشید تغییر وضعیت سفارش به‌تمامی حالات مذکور از طریق ایمیل و پیامک (در صورت عدم مسدودسازی پیامک‌های انبوه) به اطلاع مشتری می‌رسد.

 

سفارش‌ها ثبت‌شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می‌شود، ارسال می‌شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می‌شود. نکته مهم اینکه حداکثر وزن بسته برای ارسال با پست 10 کیلوگرم می‌باشد که در صورت بیشتر شدن وزن، مراتب برای تغییر نوع ارسال به پس‌کرایه به اطلاع مشتری رسیده و مبلغ پرداختی برای هزینه پست عودت داده می‌شود.

 

زمان حمل اعلامی شرکت پست در این روش 1 تا 3 روز است كه برای مراكز استان 1 تا 2 روز، ‌شهرستان‌های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای كوچك و روستاها 3 روز می‌باشد. هرگونه تأخیر در این زمان‌بندی بر عهده شرکت پست بوده و خارج از مسئولیت قابل رهگیری می باشند. «سامانه رهگیری مرسولات پستی». فروشگاه می‌باشد. مرسولات ارسالی با پست از

 

تمامی بسته‌های ارسالی به‌صورت کاملاً استاندارد و بر اساس ضوابط تعریف‌شده برای بسته‌بندی تحویل پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاكس شده و در زمان ارسال بیمه می‌شوند، اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده، به‌واسطه مفقودی، ‌آتش‌سوزی و … بوده و در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شرکت‌های فوق، ‌هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

 

درصورتی‌که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.

 

خریدار متعهد می‌گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از کالاهای فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیرقانونی از اقلام ارائه‌شده در وب سایت فروشگاه متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار می‌بایست شخصاً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح اقدام نماید.

 

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می‌باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وب‌سایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل‌اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (مانند و نه محدود به: سیل، زلزله، آشوب و …) فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

 

 

ورود کاربران به وب‌سایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه تخصصی برق و الکترونیک است. توجه داشته باشید که ثبت هرگونه سفارش و یا تراکنش مالی در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است.