پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات

ضمن سپاس از سفارش خرید شما، برای اطلاع از وضعیت سفارش خریدتان شما به صورت زیر اقدام نمایید.

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

در صورتی که سفارش شما در وضعیت “تکمیل شده” است، می توانید با توجه به نوع ارسالی که در زمان ثبت سفارش انتخاب نموده اید، هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

ارسال از طریق اداره پست

در صورت انتخاب روش حمل از طریق اداره پست، کد رهگیری به شما داده خواهد شد که می توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی، وضعیت سفارش خودتان را پیگیری نمایید. با ارسال نام و شماره سفارشتان در واتس آپ، شماره مرسوله به شما داده می شود.

عمولاً انتخاب گزینه پست پیشتاز ۱ الی ۳ روز و انتخاب گزینه پست سفارشی ۳ الی ۷ روز تا رسیدن مرسوله شما زمانبر خواهد بود.

لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه آلفاکیت هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نمایید.

ارسال از طریق تیپاکس

در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، شماره بارنامه ای به شما داده خواهد شد که می توانید از اداره تیپاکس شهر خود این مرسوله را پیگیری نمایید. این روش به علت پسکرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگری مرسوله بر عهده کاربر بوده و آلفاکیت مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.