پیگیری سفارشات

در صورتی که سفارش شما در وضعیت “تکمیل شده” است و پیامک ارسال سفارش را دریافت نموده‌اید، می‌توانید با استفاده از کد رهگیری و نوع ارسالی که در زمان ثبت سفارش انتخاب نموده‌اید، هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات ارسال‌شده با پست

در صورت انتخاب روش حمل از طریق پست، حداقل یک روز پس از تکمیل و ارسال سفارش، کد رهگیری برای شما پیامک خواهد شد که می‌توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی، وضعیت سفارش خودتان را پیگیری نمایید. همچنین اگر در سایت ثبت‌ نام کرده‌اید، می‌توانید در پنل کاربری خود نیز کد رهگیری را مشاهده کنید.

مشتریان عزیز، اگر تا سه روز پس از ثبت سفارش پیامک کد رهگیری پستی را دریافت نکرده‌اید، برای دریافت از طریق فرم زیر این مورد را ذکر کنید.

پیگیری سفارشات

همچنین می‌توانید با تماس تلفنی در ساعات کاری و پیام با شبکه‌‌های اجتماعی (تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام) در ساعات غیر‌کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه آلفاکیت هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می‌بایست با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نمایید.

پیگیری سفارشات ارسال‌شده با تیپاکس

در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، کد رهگیری برای شما پیامک خواهد شد که می‌توانید از طریق سامانه رهگیری تیپاکس وضعیت سفارش خودتان را پیگیری نمایید. در این روش به علت پس‌‌‌کرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگیری مرسوله بر عهده کاربر بوده و آلفاکیت مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.

ثبت شکایات

در صورتی که کالای دریافتی شما دارای مشکل است، در صفحه ثبت شکایات این مورد را ذکر کنید.

مشتریان عزیز، تنها صفحه رسیدگی به مشکلات سفارشات، صفحه ذکر شده می‌باشد. از درج موارد در سایت‌های دیگر خودداری کنید.