به صفحه پیگیری سفارشات مراجعه کنید.

در صفحه باز شده با وارد کردن شماره سفارش و ایمیلی که درهنگام ثبت سفارش وارد کردید می‌توانید روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را ببینید.

در صورتی که سفارش شما در وضعیت “تکمیل شده” است و پیامک آن را دریافت نموده‌اید، می توانید با توجه به نوع ارسالی که در زمان ثبت سفارش انتخاب نموده‌اید، هر لحظه از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.

مشتریان عزیز، پس از ارسال سفارش، کد رهگیری پستی برای شما پیامک خواهد شد. همچنین در پنل کاربری خود نیز می‌توانید کد رهگیری را مشاهده کنید. در صورت عدم دریافت پیامک، برای دریافت کد رهگیری پستی، از طریق فرم موجود در صفحه پیگیری سفارشات این مورد را ذکر کنید.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://tracking.post.ir/

با درخواست شما، شماره مرسوله 24 رقمی پست برایتان ارسال می گردد و می‌توانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات پستی، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

در صورت انتخاب روش حمل از طریق پست، حداقل یک روز پس از تکمیل سفارش، کد رهگیری به شما پیامک خواهد شد که می‌توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی، وضعیت سفارش خودتان را پیگیری نمایید. همچنین اگر در سایت ثبت‌ نام کرده‌اید، می‌توانید در پنل کاربری خود نیز کد رهگیری را مشاهده کنید.

در صورت عدم دریافت پیامک، برای دریافت کد رهگیری پستی، از طریق فرم موجود در صفحه پیگیری سفارشات این مورد را ذکر کنید. با ارسال ایمیل خود در این صفحه، کد رهگیری برایتان ایمیل می‌گردد.

سفارش‌ها در شرایط عادی پس از 1 تا 3 روز از ثبت سفارش پردازش گردیده و تحویل شرکت حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری می‌گردند. این مورد با توجه به اولویت ثبت سفارش انجام می‌گیرد. در این حالت وضعیت سفارش به «تکمیل شده» تغییر می‌کند.

این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری امکان افزایش خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریق ارتباطات الکترونیک به اطلاع مشتری خواهد رسید.

زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارش‌های ثبت‌شده طبق روشی كه در زمان ثبت سفارش تعيين می‌شود، ارسال می‌گردد.

درصورتی‌ که بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می‌شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با آلفاکیت، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

می‌توانید با تماس تلفنی در ساعات کاری و پیام با شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام) در ساعات غیر کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟