خیر ثبت سفارش و پرداخت هزینه از طریق وبسایت انجام میگیرد.
خیر، ثبت سفارش از طریق وسایت انجام می گیرد و امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
با استفاده از درگاههای پرداخت آنلاین بانک ملت، بانک سامان و همچنین درگاه امن نکستپی می توانید صورت حساب سفارش خود را پرداخت نمایید.
هنگام ثبت سفارش میتوانید یکی از درگاه های سایت را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید:
- شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)
- رمز دوم پویا (از بانک مربوطه دریافت کنید)
- CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
- تاریخ انقضای مندرج روی کارت بانکی
خیر. فاکتور فقط به صورت آنلاین صادر گردیده و در پنل کاربری موجود می باشد.
برای دریافت صورتحساب سفارش خود می توانید به روش زیر اقدام کنید:
به پنل کاربری خود رفته و روی منوی “سفارشات من” کلیک کنید. در این صفحه سفارشات شما نشان داده شده است که می توانید با کلیک روی دکمه “صورتحساب” در مقابل هر سفارش، فاکتور سفارش خود را دانلود نمایید.